• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Konsumentkredit, erfarenheter

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Är det någon som lånat här och har lite erfarenheter och dela med sig av?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Jag har ett större lån hos dom på dryga 200.000:- som jag har haft i några år. Är jättenöjd och de är en av få som verkligen hjälpt mig när det har krisat. Trots att jag inte skött betalningarna på dagen alltid, och även om jag egentligen inte har haft rätt till betalningsfri månad så har de beviljat det så jag har chans att komma ikapp. Fick även efter nåt år ner räntan rejält vilket gjorde flera hundra i månaden. Har även fått amorteringsfritt för att få ner kostnaden under en period. Hör man bara av sig när det skiter sig så inga problem. Dom har varit mest hjälpsamma av alla när det är tungt, jättetrevliga att ha att göra med. Jag ger dom endast gott betyg! :)
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Jag har ett större lån hos dom på dryga 200.000:- som jag har haft i några år. Är jättenöjd och de är en av få som verkligen hjälpt mig när det har krisat. Trots att jag inte skött betalningarna på dagen alltid, och även om jag egentligen inte har haft rätt till betalningsfri månad så har de beviljat det så jag har chans att komma ikapp. Fick även efter nåt år ner räntan rejält vilket gjorde flera hundra i månaden. Har även fått amorteringsfritt för att få ner kostnaden under en period. Hör man bara av sig när det skiter sig så inga problem. Dom har varit mest hjälpsamma av alla när det är tungt, jättetrevliga att ha att göra med. Jag ger dom endast gott betyg! :)

Låter ju bra. Hur tror du chansen är med 9 ff hos uc?
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Kommer inte ihåg vad jag hade faktiskt när jag tog lånet ursprungligen på 150000:-. Däremot när jag höjde upp med 100000:- hade jag en del uc plus andra lån. Jag uppfattade dom som enkla att få hos, men kolla med dom om dom har någon gräns, som vissa har.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp